How I spent my Valborg 2011




Dagen började med att...... alarmet inte gick. Samma sak hände förra gången Miku kom hahah. FAIL! Iallafall, så hämtade jag Johnny, fast tjockisen fick vänta........ nästan en timma på mig :( Sedan mötte vi upp den sköna Tonnan-montanan som var underbar och hann hämta Miku och inte lät henne vänta, LIKE ME. HAHAHAH. Vi åkte in till stan igen och käkade/fikade på Hello. ASGOTT AS ALWAYS!!! Sen kom Martin och Jenny. L till stan och vi satt i Hello en stund, tills vi bestämde oss för att åka ut till Tylösand. Första gången jag besökte Tylösand på ungefär 10 år.. det hade förändrats som fan och var skitfint som alla sagt! ^^ Vattnet var dock skitkallt, men vi började leka lite och försökte slänga ner varandra i vattnet och springa runt som frikkin' bajsungar haha.

För att vila lite efter en massa springande och låta solen torka våra blöta kläder lite
, så satt vi på ngt random ställe och åt glass och snacka. Sedan begav vi oss hem till Tonny, busade hemma hos honom och jag skrämde skiten ur Johnny.. TWICE. HAHAHAHAHAH! Tonnys källare är lite weird vet ni, den har mååånga dörrar och sen så visste jag att Jenny var i EN av de och jag antog att den närmaste dörren var toan och la värsta mitt face mot dörren och värsta "viska" till henne, typ.. "Ey Jenny.. när de kommer ner.. så skrämmer vi de okej..." Sen står hon bakom mig med håret helt fuckat och bah "Va?" HAHAHAHAHAH asså jag skreeek som fan, trodde de var värsta The ring.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHA.... Och mitt skrik skrämde Johnny där ja! 0-1 till mig :)

Andra gången.. Jag och Johnny utforskade vidare i källaren, vi gick in till ett rum, sen fanns det en dörr.. så jag ville öppna och se vad de var, sen Johnny bah.. "Akta, the ring är där inne" och jag blev assssräddd, sen tvingade honom att öppna dörren, sen när han precis tog i handtaget och öppnade litelite.. sen så jag bah:" BUUUH!!!" och typ "rörde" på han HAHAHAHAH han skrek och hans ansikte var fan pricelesss!!!! 0-2! Skrattade skiiiiiiiitlänge åt det omfg.. HAHAHAHA karma bitch -.-

Sen gick vi upp igen och körde Chubby Bunny och sen impuls åkte vi ner till Helsingborg för tivolit, och åkte endel karuseller och spelade massa. Blev några hundra kronor fattigare... men ska inte klaga, de var värt varenda krona så roligt som jag hade den dan! ♥

Trackback
bloglovin