Oh ma booy, oh ma boy babyy


Been dead for quite a while............................ och lär vara ettag till haha. Många klagar över att jag aldrig bloggar och vill ha fler uppdatering lalalala.. men jag har verkligen ingenting att säga, orkar bara skriva något om det värt att pressa ut - Kvalité före Kvantitét eller va säger ni?!! ;)

Idag var jag iallafall tjurig, förutom min jävla mensvärk så kom jag till skolan en hel timma för tidigt idag, visste inte vi började 09.30 (Jag som fick kämpa för att gå upp idag....) dessutom så hade vi Nationella prov i MA. NICEEEE!!! Gick väl sådär, vågar inte säga det gick bra.. (även fast det kändes som det HAHAHAHA!!) för man blir alltid besviken ifall de gick sämre än förväntat. Missade bussen för jag tog sån tid på mig, åkte hem och fick vila lite och hann inte käka heller (no lunch ok??) för var tvungen dra till hemspråken, och inte bara de... precis när jag slutade hemspråket så kom mina föräldrar och hämtade mig för att köra mig och mina kusiner till körskolan för tre hela timmars "lektion". Tappat räkningen för hur många gånger jag bara skulle vila ögonen lite och råka somna så huvudet bah faller ner HAHAHAHAHAHAHAH (y)

Trött på riktigt.... -.- men ville bah klaga lite, hihi.

Trackback
bloglovin