Visitors from GBG | Monday may 9th

Jag, Anna, Filip och Tonny drog in till stan, åt sushi på Hanasaki.. som var rätt gott fakiskt! Och billigt. Min pojkvän Anna bjöd mig ♥♥♥ and I'll repay her someday fosho!! ;) Efteråt gick vi en supersnabb runda in i stan, sen åkte Filip och Anna hem - sen var jag och Tonnan sugen på Frapino så vi åkte till Eurostop/Espresso House och tog varsin Frapino Jordgubb&Passion smak.. SKITGOTT VERKLIGEN!!! FRUKTIGT MANNEN ABOWEPLJFKLJKLFJK.. NI MÅSTE SMAKA...! Sen samma sak här, snabb runda i Eurostop sen hem!

Tack för dagarna allihopa! Speciellt tack till Anna som bosatt sig hos mig och varit skit rolig att vara med, kändes bra att få some alone time igen - längesen vi umgicks bara vi två och sov över, typ.. 2009? Blir fler minnen i framtiden, sooon

Trackback
bloglovin