A life without love is like a year without summer




Dagen började med att jag försov mig, skulle hämta Miku runt 13.30 men vaknade precis då.. fuck, men ngn kom hämtade henne ändå och sen knackade hon på min dörr hahah. Sedan kom JT & Tonny och sen åkte vi till Eurostop och köpte grillgrejer, sen grillade hos Tonny - årets första grillning yäääy!! :D (SKITVARMT UTE OMG!!!!!) Jag fick grilla alla korvarna och bröden... vilket de inte skulle ha låtit, för tappade hela tiden på marken HAHAHAHAHAHA och inte bara det, de blev brända ^^, hade visat er foton på hur de såg ut... OM INTE NGN JÄVEL HADE RADERAT DE FOTONA -.- bläää.

Ajaaa, vi dödade tiden med att åka till tivolit och här uppe på bilden, utmanade de varandra på att gå in bollen på basketgrejen hahahaha.. vem tror ni vann? Miku ofc! Ne skoja, Tonny...... han fuskade! Efter några varv runt tivolit, stack vi hem.. eller jag, de drog upp till GBG :D

Trackback
bloglovin