Bloggsvar.se | Mini competition



Lame tävling, men för vissa kan den nog va "guldvärd" eftersom det är så svårt och få tag i bloggsvar.se just nu. Satt och tänkte på HUR jag skulle lotta ut den bara (I med jag nt har ngn kommentarsfält haha), men för att göra det lite roligare - så tar jag inspiration utav min kusins sommartävling - Gå in i min bloggsvar.se och berätta om ett minne från detta påsklovet, behöver inte vara ett bra minne.. kan också vara ett "dåligt" minne som blev ett bra, eller något dåligt som hänt men gjort dig till en annan människa etc.. lite olika. Feel free to tell me!

Tävlingen avslutas på söndag, så ni har gott om tid att delta.
♥ Glöm inte skriva för och efternamn (Vissa kanske har samma för och efternamn..!), och sen din epost längst ner EFTER din berättelse. För om ni skriver in direkt på det epost-fältet, så kan jag inte se och kontakta er ifall ni vinner. Se exempel

Edit: Er epost kommer INTE att synas, i med bara JAG kommer kunna läsa vad ni skrivit + se er epost. Och nej, jag gör inte det för få fler frågor, för jag måste svara på de för kunna "komma upp i topplistan" vilket jag inte hade tänkt gör.


Trackback
bloglovin