Day 12 - Bullet your whole day


pics from google.se

Min dag idag
, har varit riktigt ointressan - ironiskt att jag fick denna utmaningen just idag men nu kör vi :D Jag började vid halv 10, men vaknade halv 10.. gick till badhuset där vi skulle ha idrott, antingen bada eller promenera, men hittade inte min lärare så jag sket i det och tog en låååång promenad ute i regnet med ett paraply, motion och för jaa.. jag skulle valt att promenera istället för bada ändå så, så gjorde ändå min "uppgift" haha.. gick förbi Medya grill, köpte mig en kebabrulle hem (för jag förtjänade den efter min duktiga motion hihi) och åt upp hälften sen somnade jag fram till halv sex.. och har ätit mi xao gion (friterade wookade nudlar), masserat mamma och ska träna lite senare, men först webbdesigna lite åt min kusin. ♥

Trackback
bloglovin