Day 22 - How have you changed in the past 2 years


Jag tror inte jag har förändrats så värst mycket på två år.. har dock gått upp ~15 kilo (nej jag överdriver inte, utan 15 kg bokstavligen), sminkat mig lite annorlundare och tar bättre hand om mitt utseende (hud, hår, kropp, naglar), men annars? Nej tror inte de.. eller vissa tycker jag har blivit lite lugnare, mer självständig och snällare nu än förut, så jag har nog blivit det haha :)

Ibland kanske det händer jag blir en helt annan person, men det håller sig bara ett litet tag - cden gamla personen man alltid varit och kommer att bli finns nog alltid inom en, antingen djupt djupt långt inne och nästan aldrig kommer fram - eller bara ligger precis under ytan och kan skymtas då och då. Man kan inte förändras, bara förbättras eller försämras.

Trackback
bloglovin