Göteborg | Jimmy Trans 21st birthday celebration








Min yobo kom hem till mig i fredags, överraskade honom med middag som jag lagade heeeeelt själv! ♥ Sedan har vi tittat på en massa filmer, och ätit.. och spelat haha. På lördagen drog vi in tidigt till stan för att köpa Jimmy's present, och sen skulle jag och några få utav mina klasskompisar göra ansiktsmålningar till framför allt barn - eftersom det var en liten crazyday vid en hörna i stan.. första gången jag gjorde ansiktsmålningar och det var skitroligt fakiskt! Slänger upp bilder.. en annan gång!

Vid tre-tiden kom Tonny och körde oss till Göteborg, vi gick först en liten runda i Frölunda Torg och sedan hem till Danne, där födelsedags festen skulle vara. Jag var den enda tjejen där, och typ.. fem killar - Japp, vi trängde oss i ett litet kök och lagade mat hahaha. Det var asweird att se killar laga mat, fråga varandra massa.. fråga mig, och till och med ringa upp mamman HAHAHAH! Men maten blev iallafall lyckad!!! Jag fick dock rulla 10 hela sushi rullor = 100 ~ sushi bitar, holyyyyyy...

När alla kom, började vi käka direkt - sedan körde vi olika lekar (chubby bunny framför allt!!), sjöng karaoke/singstar, och bara chillade.. och sen kom Danne's cheesecake!! Ahhh så goood :love: Jag och Eva dödade båda min och hennes kamera med massa egoshots HAHAHAHAHHA, DET VAR LÄNGESEN VI TOG BILDER TSM OKEJ??? nu har vi iallafall bilder som räcker i minst 10 år till. HAHA ♥ Tyvärr däckade ingen (=Jimmy) så det blir ingen toalettbild round 2. :(

När vi kom hem, gjorde vi oss i ordning för läggdags, tittade litelite på ngn creepy film.. och så målade jag Anna's naglar haha! You see, äkta bevis på jag inte var borta.. kunde till och med göra en hel nageldesign :D


Dagen efter, hade Anna's lillasyster Jennie gjort pannkakor till oss.. skitgoda till nutella btw! Åhh, så gott :D Efter vi hade käkat, fixade vi oss och drog in till stan för att möta upp de andra och käkade på Jensens, omg supergott. Hahahah fast vi fick vänta i ungefär en timma på maten.. segt :/ Vi träffade även lena och hang, men sen så drog vi till Ikea och hem till Danne för att hämta lite grejer, och sen hem till kära halmstad! :)

Tack för helgen allihopa! :) ♥

Trackback
bloglovin