Made some chocolate-muffins with my baby girl Josefin



Lilla josefin, hennes mamma och lilla william kom till oss på morgonen - Jag och josefin fick lust att baka, och hon hjälpte fakiskt till och fick en hel del att göra, för hon sa hon aldrig fick hjälpa till och baka hemma so i gave her the opportuniy haha :D Muffinsen blev skitgoda, och vi hade ingen glasyr och kunde inte göra någon för vi saknade några ingredienser och jag var aslat och handla så.. jag experimenterade lite med vad vi hade hemma, smälte vitchoklad och blandade i lite karamellfärg och blandade AND DONE! :) Hade massvis med strössel så lät henne även leka lite med det.. efteråt åt vi lunch, sedan muffinsen och sedan ville hon gå ut i det fina vädret.. så cyklade till (eller ja jag, fick skjutsa tjockisen -.-) kiosken, köpte glass och sedan skjutsa runt henne till olika lekplatser för leka.. sen ville hon leka med smink (omfg ni skulle se hur hon sminka mig... en blandning utav en påskärring och tila tequila high on crack HAHAHA!!!), hon sminkade både mig och sig själv.. sen ville hon jag skulle gå ut i det sminket också -.-... YEAH RIGHT HAHAHAHAHA!!!

Innan hon stack hem, tittade vi på en av hennes favoritfilmer: Mr Bean on holiday.

Trackback
bloglovin