You forgot to leave a note when you left


Har hållt på med mycket hår på sistone.. 4 klippta, 1 färgad och 1 färgning och 1 klippning too goo imorgon! Och mer kommer, Why? Jo för min flickvän Linda och jag håller på med ett process från att bli mörkhårig (med svarta toppar och hundra olika röda/mörkröda/oranga/bruna nyanser i hela håret) till en jämn (i'll try haha) intensiv röd ála Rihanna-red hair. Har blekt hennes hår en gång, och imorgon ska det blekas igen.. och det ska bli superljust för sedan ska vi kötta in rödhårfärg. Processen går bra till, right lindosha??? Just nu är det fortfarande ojämnt, men det är en aning jämnare och topparna och hårbotten håller på att få samma ljushetsgrad. Steg för steg bilder/för o efter bilder kommer... ^^,

Jag och Jenny håller på med en blonderings process, vi hade tråkigt i lördags och fick för oss att göra varsin "bästisslinga" i underhåret, hennes ska bli lila och min.. vet jag inte än, får se - låter den nog bli blond, men det ska bli sån svenneblond (oh no.. did she say "svenne"?!!!!?) och inte sån kinesblond (AAAND she said the K word?!?!). Någon som märkt att jag har färgat håret? Hade orange innan jag åkte till vietnam, men har varit duktig och användt silverinpackning undertiden i vietnam och det blev mer och mer kallt - sen gick jag till frisören och bad om att få ljusare hår och göra det kallare, så han blekte hela håret - fick en väldigt ljus färg, och sedan la han på en gråaktig toning... MEN HEEY, mitt hår blev mycket mörkare än innan istället med en skitljus "utväxt" så jag färgade min utväxt mörkare så det skulle passa resten av håret DIREKT när jag kom hem haha... blev mycket bättre, men still .. är inte så nöjd, men skitsamma. Förändring skadar inte :)

Lost.

Trackback
bloglovin