Get crazy, get wild, Lets party, get loud






Ska vi låta bilderna tala för sig själva?.. Trots att en bild säger mer än 1000 ord så kan de inte beskriva hur roligt, exakt vad vi gjort och fått gå igenom HAHAHAHAHAH!! (aaa) Vi mötte upp alla i Zenplaza och käkade sushi, sedan drog vidare till Diamond plaza på spelvåningen där de fanns massa spelmaskiner och sånt ni vet?.. och även Bowling och Biljard och en bar, så där spenderade vi ett par timmar och sedan bestämde oss för dra och cluba, min kusin beställde bort hos "Velvet" som seriöst såg ut som en strippklubb -.- Musiken.. hur sofforna och borden var placerade, haha seriöst vi trodde ngn strippa skulle komma från ridån eller ngn smyga sig fram och börja dansa i våra knän.. hahaha 700.000 nghin fattigare på endast 6 minuter, så drog vi till en annan club som var extreeemt myyycket roligare, och superbra musik och fin lokal, schyssta vakter och allt - "Club 121". Vi went craaaazy, gjorde fist pump och jerseyshore style, banka på golven och sånt.. HAHAHAHAH. && yes, nykter mina vänner :)

Nästa dag blev jag väckt utav mina kusinbarn som spelade spel och skrek
, skratta och hoppa runt.. så vaknade skittidigt, men de var bara bra! Jag och min kusin köpte tyg till klänningar som hon skulle sy åt mig, sen mätte vi upp mina mått och sånt, sen var det bara att ta bilen tillsammans med mina två andra yngre kusiner och möta upp de andra, vi var i Parkson och köpte present till Anh Tin som fyllde år - sen drog vi till en annan Parkson som hade en biosalong och tittade på Transformers 3, SKIIIIIITBRA! Vill också ha sån robot :( så grymma och fighting scenerna var sjuka, men skulle nog inte kunna se den mer än två gånger.. haha för lång, typ harrypotter film fan.

När vi tittade klart på filmen, så var klockan runt 22.00 något så vi mötte upp några andra och drog runt till tre olika clubar innan vi bestämde oss för vilken vi skulle in till, men blev Club 121 igen då!

Tack för umgänget under hela saigontripen, kunde nog inte haft roligare haha. ♥ miss u aall när jag ligger här död i min fattiga säng i min fattiga stad :(


Trackback
bloglovin