He took me to the barber-shop, tutududuu ~


Har varit med min kusin nästan hela dagen idag, vaknade rätt sent (fastän jag lovade mig själv att vakna tidigt, hade värsta alarm och sånt haha!) så duschade snabbt, borstade tänderna och gjorde mig i ordning och sen käkade en feting stor skål med com chien duong chau som mammade lagade till lunch idag, men som blev min kvällsmat hahaha :( Min kusin hämtade mig med moppe (ofc???) och körde mig till stan, fick hem massa grejer och fick håret fixad! Tack till dig som frågade om "Ångoljningen" för hade glömt bort jag skulle göra det rätt snart hihi, men ah fick håret tvättat och masserat superrent i ungefär 20-30 minuter (no kidding..) sedan kletade de in en inpackning från Goldwell och lämnade mig under en kokvarm "hjälm" som hjälpte produkten att bli effektivare och så mitt hår skulle bli mindre frizzigt och framförallt få mer fukt! Mitt hår är supertorrt så behövde verkligen ett besök hos frisören ^^,

De är så trevliga där jag alltid fixat mitt hår, de är väääldigt pratglada och skämtar mycket! Hatar gå hos frisörer som bara tjurar och är allmänt bitchiga, vem fan har lust och gå tillbaka dit sen? -.- Men de här är skitsnälla som tur, frågar alltid vilka produkter jag vill ha i håret istället för bara köra på ni vet? Men ah, blir väl ett till besök om sisådär en vecka, haha. MITT HÅR SKA FÅ ETT VACKERT SVALL NÄR JAG LÄMNAR VIETNAM!!

En annan sak jag glömt berätta är att jag går på regelbunden full body massage också
, varje vecka går jag till min mosters favoritställe och får en helkropps massage med en mjukgörande olja, RIKTIGT SKÖNT!!! Får typ orgasm när de masserar min rygg och skulderblad, för har väldigt ofta ont där i med jag har en cp ryggrad + håller på med frisöryrket, fan pain in the back på riktigt haha...

Trackback
bloglovin