I'm in vietnamislava beeeeeeotuch



Lämnade min systemkamera hemma, så ni får stå ut med ipodbilder! :) Lämnade den hemma för tänkte, ähh går leva på digitalkamera - ska ändå inte dra ngnstans i sommar, men sen så kom jag på... jag har fått en kusinson (vad blir de till mig?!) som är 4 månader gammal och är extremt stor fakiskt... HAHAH, vi köpte sånna bebisbodys för 9 månader och de passar inte ens halva hanskropp, hhi gull ♥ Tony Le heter han och är så jvla kääär i honom, så jvla gulliga babyfötter, händer, kinder, lår, armar, ansikte, mage,kropp, rumpa.. ALLT!!! ♥ älskar leka med honom, han är fakiskt kär i mig också ok?!?! han skrattar inte så mycket med andra som han gör mot och med mig! Vad ska man säga, babyyyys loooves me! Förutom min pojkväns lillebror... -.- heeeee...

Baby Tony har två smilegropar på vardera sida också
, huur gulligt?! suupergulliiiigt ahh..saknar honom.. och ja, vi bor bara 20m från varandra men wthh så sööt, vill bara leka med honom nunuNUUUU! Har inte gjort så mycket sen jag kom fram, ätit, sovit, ätit och sovit igen.. och ätit och duschat, ahh ni vet det - imorgon blir det lite handling till vårt hem här hemma :D

Ni får tacka eva som gett mig en order att blogga
!
Hon är i vietnam också, så läääs gärna hennes bloggg, hon är bättre på uppdatera än mig promise (a)

Trackback
bloglovin