Mixstyle star headphones


Finallyyy äger jag en! Skulle ha köpt ett par hörlurar för flera månader sen när Ngan visade mig ett par blåa, skitfina är de och såå bra ljud. Har hört de ska suga, och hört de är "OK" och att de duger osv, men när jag kopplade de till Ipoden och satte på Champagne Showers, var det så jävla skön bas och tydligt ljud. Visst de är inte DÖDLIGT BRA som skullcandy, wesc och beats by dre - men har inget att klaga på faktiskt, eller bara det de är lite låga, eller bara jag som lyssnar på förhög musik haha? Eller nää, inget fakiskt - kanske för jag hört så "negativt" om dom så jag själv blev förvånad hur bra de fakiskt är. Med tanke på priset jag köpte de för.. gör de bara ännu bättre hihih ;) Valde röd för jag inte har så mycket rött, och för jag redan har blåa skullcandys så ^___^

Visste att dongahae från Superjunior ägde ett par,
så googlade lite och hittade massa andra som också ägde ett par mixstyles från Korea och Kina bl.a Taeyon, Yoona, Tiffanie, Sunny och Hyoyeon från SNDS och Yoobin från Wondergirls och G-dragon från Bigbang :D awe-some

Trackback
bloglovin