Nailicious


Köpt nya nagelgrejer, massa nagellack (56 stycken) och tillbehör + en jävligt praktisk låda (i blått hihi) där jag kan lägga alla mina nagelgrejer och tillbehör - ni som har fixat era naglar hos mig, vet vilken röra det är i min andra blåa låda där massa nagellack, filar och böcker ligger ihopkastade bara, och när jag ska leta efter något så gräver jag verkligen rejält i lådan, ingen ordning och reda alls.. men nu ska jag börja ta tag i det! :)

Vet inte hur jag ska göra när jag kommer hem, för där hemma har jag 120 nagellack liggandes hemma.. tveksamt ifall allt kommer få plats haha! Men jag kommer rensa väääldigt många nagellack, dubletter.. de dåliga, de jag aldrig använder, de fula, de gamla, de som flaskan gått sönder på - så det lär nog få plats till slut, ska bah hitta ett offer som vill ha mina nagellack hihi.

Ska berätta lite om min låda
, på övre våningen från vänster är det tjocka färger (syns ej) som man kan använda till att dutta till prickar osv, sedan är det tre smala lådor som man kan lägga penslar, filar och så. Andra våningen åt vänster lägger jag mina nagelklippare och bredvid nailart-lack (tunna penslar så man kan rita dit detaljer, slingor osv..) och under har jag mina glitterlack, bredvid kommer alla mina små depend-lack ligga när jag kommer hem hade jag tänkt! Och tillssist, alla mina bas/under/normala lack. SÅ praktisk.. och finare än sånna jobb/verktygslådor haha ♥

Funderar köpa hem gelé och akryl tillbehör för att sedan göra till andra/mig själv.. ^^

Trackback
bloglovin