Saigon








Haft det skitroligt i Saigon, ville stanna flera dagar till..men får vänta med det tills Helena och Eva har tid för lilla mig haha ♥ Har shoppat jävligt mycket, så jävla smidigt när vi har egen 7-plats bil också.. slipper taxi och andas in mopedgasen (älskar åka moped, men hatar andas in lukten speciellt i saigon haha) och min kusin (chauffören) kör mig precis vart jag vill utan att whina haha :D Tänkte fota vad jag hade köpt, men det är inte roligt när de var så mörkt när jag kom hem och sen orkar jag inte nu när jag har vaknat..... får vänta tills i sverige, då lovar jag - jag fotar och visar ALLT jag köpt under hela resan! (a)

Kom hem med fyra linnen, tre jeansshorts (+ två till från monki som jag sydde om, haha har gått ner i vikt..), två kjolar, 12 stora gatsbyvaxburkar, 12 små gatsbyvaxburkar, sex ipod skal, adapter och 2 plastskydd, en cardigan, tre örhängen, två hemliga saker och en present till min kusin Katta! Jag TROR du kommer gilla den katta, its black and yelloow, black and yelloow! :) Ohhh ja vietnam har så jävla fina påsar... HAHAH

Mer shopping kommer, to be continued.......

Trackback
bloglovin