B+ in Engrish?!?!?!?!?! B+ AGAIN?!?!

Haft en rätt jobbig och stressig månad, och stresset fortsätter idag och imorgon - ska fortsätta städa mitt rum, köket, toan osv.. skura golven osv, måste vara fint innan vi lämnar kära huset hihi ^__^ Fått hem mina betyg från ettan (om ni är lika tröga som min kusin och inte fattar att ettan är det första året på gymnasiet, och inte ettan som i 7årsgruppen så vet ni det nu!!!) - 4 mvg, 4 vg och 1 g = JA JAG ÄR NÖJD! :) Men som sagt, ah det kunde varit bättre hehe. Som tur så sitter betygen kvar, inte som 8-9an att betygen kan ändras och man kan sänkas osv.. fast iofs, så kan man inte heller höja eller förbättra sig.. men ähhh jag är stolt över mig själv! Inte bara för betygen, utan för att jag varit så "stor" de senaste veckorna, har lärt mig spara pengar, cykla till jobbet, diskat och sånt housewife stuff som jag aldrig gjorde förr, för er de är säkert inget men för mig de är bigbigbiiig thing! Och de läskiga är, jag gillar det faktiskt... HAHA.

Imorgon är min sista dag på jobbet, kommer nog att sakna att gå upp tidigt, diska, städa, duka, mata och ta hand om oldiesen.... NOT! Eller jag kommer sakna personalen och de pensionärerna, skittrevliga har de varit och det har varit en bra arbetsplats :)

Längtar tills jag kommer hem igen från Vietnam, och mitt bankonto är fullproppat med feta pengar från lönen och min lilla smyckesförsäljning :D Fan va alla de pengarna kommer vara till nytta sen, kommer slösa de på malmöfestivalen som fan på spel och käk HAHAHAHAHAHA... nee, de ska fakiskt vara kvar där på kontot och ruttna fram till hösten (aaaa)


Trackback
bloglovin