Ipod touch 4 - BUIonicle ♥


Har hamnat i Apple-fällan, och skaffat mig en Ipod Touch haha! Velat fram och tillbaka mellan en Ipod Touch eller en Ipod Nano i två år nu... men finallyyy!!! Bättre segt än aldrig, eller? Då jag ville ha en Touch, var då den nya inte hade kommit ut än.. så innan ni slänger ur med "Ehhh.... Ipod touch 4 har bara funnits i ett år?? EHHHH VADÅÅÅ TVÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅR?" (okej överdrev HAH..) så vet ni det. ^^ hihi. Skillnaden mellan den nya och den gamla, är att den nya har FaceTime (videosamtal), kamera både fram och bak, lite bättre batteri och har lite fler funktioner och apps, och så klart är den tunnare och är silvrig på baksidan. (Den gamla är svart va?...)

Är skitnöjd med den, och tackar så klart mamma och pappa för den ♥ Bäst är de! Och BUIonicle? Jag har en vana att döpa mina saker, så det blev BUIonicle - en mix utav mitt efternamn + Bionicle robotarna, OHH YEAH!! :D Ipod touch 4 gick på 1995:- i SIBA, skalet gick på 249:- [Men kolla i tradera istället för där är det MYCKET billigare, tänkte inte på det när vi köpte haha.. men älskar skalet ändå! :)]

EDIT: Vet att många tänker, "Varför inte lika gärna köpa en Iphone 4 då?" - Jo.. för att vara ärlig, ogillar jag iphones haha.. hatar det dumma batteriet, hatar smsa med den, hatar ringa med den, hatar den är så tung!! MEN, det jag verkligen gillar med Iphones/Apple är utseendet, Dubbelsidiga kameran, skalen man kan köpa, de roliga spelen, musik, internet och andra roliga apps. Och allt det har fakiskt Ipod Touch 4, och så är den ca. 4000 billigare med.. så för mig, är det smidigare köpa en Touch, för jag kan inte skriva med touch heller i med jag alltid har långa naglar. Okej, jag skriver också när jag är inne i msn, men vafan... ni fattar! HAHA xD

Trackback
bloglovin