My last weekend in Sweden








Haft en riiiiiktigt rolig helg tillsammans med mina kära ♥ haft besök hos mig sedan torsdag fredag till söndag. Ska berätta lite kortfattat om varjedag (kortfattat my ass, kmr sluta som biblar HAHAHA)

TORSDAG: Jobbade, hämtade Miku och Longii tillsammans med Jenny, vi handlade hårfärg ochkäkade supergoda hamburgare på nyhemsgrillen - drog hem till mig och sedan kom Robin, Mimmi och An och så höll jag på med klippningar och färgningar fram till 4 på natten... OH YEAH, hahaha. Och än var vi inte klara, men orkade inte mer så somnade.

FREDAG: På morgonen fick jag fixa Mikus hår samtidigt som vi kollade på Smallville, och sedan kom RMA och kidnappade henne till Göteborg :( Jag och Longii fixade oss och "småfestade" (HAHAHAHAHAHA) not, sen kom Johnny och då käkade vi middag hos mig tills Jenny, Lisa och Rin kom och så cyklade vi för att hämta Man-siblings och cyklade till Östra Stranden/Minigolf - vi säger att tjejerna vann okej? Innerst inne, bakom alla de poängerna.. vann vi. ^^ Efteråt så drog vi: jag, SLJJ och mina kusiner till en thaifest i Vallås (fråga nt vad vi gjorde där.....) och käkade, och luffade runt - sen drog vi hem och så spelade boysen, och så käkade vi "marängsswiss" och så tittade vi på Love dont cost a thing tills vi blev trötta!

LÖRDAG: Jag gjorde frukost till oss tre, sen lämnade vi av vår precious Longii till hålan igen! Jag och Johnny drog och hyrde tre filmer: Trassel, Dinners for Schmucks och Due dates. Vi lagade mat och bakade fram till typ halv 2 på natten hahah.. -.- och käkade samtidigt som vi tittade på Trassel och halva Dinners for Schmucks. Sen sleeepty time!

SÖNDAG
: Vi fortsatte kolla på resten utav filmen och Due dates, sen kom mina små kusiner och så hade vi haft lite mysigt och på kvällen drog Johnny hem. ^^

Tack för ni alla kom och spenderade er sista dag med mig innan jag åker iväg till Vietnam. ♥

Trackback
bloglovin