18 and life

Vaknade skittidigt igår för att göra klart min tårta inför gårdagen. Hann bara göra två botten, för äggen tog slut men det löste sig till slut och så blev resultatet av min tårta ^__^ Hjärtat är en tårtbotten jag skärde upp som en tårta så ni vet! Rosdekorationerna är tyvärr färdigköpta :( Så skillad är jag inte.. hehe, men jag gjorde hjärtorna själv genom att smälta choklad och sedan forma de som ett hjärta på ett bakplåts papper och sedan lägga i kylskåpet. Tårtan klarade faktiskt sig ända till Helsingborg utan att förstöras eller smälta so thats guueeewwwddd :D Blev 4 timmars shopping i Väla och Familia, sedan buffé i Khai & Mai i Familia. Sjukt gott och billigt, rekommenderas för er som bor nära Helsingborg/Hyllinge :D Det är mat för 3 personer där ja.. och fler omgånger blev det. ^^ ♥

Trackback
bloglovin