Guthenborg with my cousin

Dagen har spenderats i Götet med kusinen i KLACKAR, fotorgasm på högnivå att äntligen fått komma hem och sätta sig ner asså. Noticing anything different with me? Ye, new hair colour wiiiiie ^____^ kallare ton, ljusare och utväxten borta. Inte van... but I'll. I hope. Vart var jag? JO. Vi började vår shoppingrunda med att ta tåget 9 på morgonen, sedan hälsade jag på salongen där jag praktiserade och sedan var vi så hungriga så vi luncha på Jensens med Toly som nyss hade kommit hem från sin 5 veckors praktik med typ jesusskägget och tre feta väskor. Lunchen var asgod as usual, sen lämna vi honom och vi kunde äntligen börja vår shoppingrunda! :D Började i frölundatorg, sedan hollywood och massa andra affärer runt i göteborg och sedan avslutade på nordstan - där jag även var tvungen att hälsa på salongen EN GÅNG TILL!! Dagen avslutades med 15 bitars sushi på SuperSushi där bl.a JAG, a.k.a den snällaste och gulligaste kusinen ever bjöd på sushi!!! :D

Jimmy kom senare och vi satt i MCD snacka skit i en timma, sedan drallade vi vidare till stationen för bege oss hem till Halmstad. Härlig dag med kusinen, första gången vi åkte någonstans själva haha O.o sjukt men MÅSTE göras om, nästa stopp - STOCKHOLM! ♥ Oh, forgot.. kom hem med en ny skinnjacka och en present till Y.

Trackback
bloglovin