I'm trying to hold on

Sjukt så fort veckan har gått, men har ett litet projekt på G.... ska de bli en hemlis, eller ska jag avslöja nu? We'll se about that huh..! Nä men soon soon kmr ni få reda på det :D Börjar på B, handlar om skolan, mig och skönhet. Tror många skulle älska idén för det är något som ni har tjatat som fan på! ^__^ aja. Har fått i mig en liter glass nu och ska fortsätta smycka, är i någon fattighetskrigskit där mitt bankonto ligger på -6 kr, yepp.. MINUS, SEX, KRONOR. Dats rite! Ska göra allt för samla ihop pengar igen asså, slösade upp studiebidraget (Får mer än 1050 som alla får till och med..) och fick pengar och pengar som jag hade i bankkortet och believe me.. JAG HAR ALLTID PENGAR. ALLTID. Men inte nu... och ni idioter som tror jag är bortskämd och får pengar av föräldrarna.. Viiiiiissst.. Jag är sjukt bortskämd, och jaa, jag får pengar när jag vill och OM jag vill - MEN, Jag frågar inte om pengar för mina egna utgifter/shoppingar/resor/presenter m.m. Det är alla mina money i saved and earned myself :( so stop it.....

Har sån äcklig hår period nu, där håret är slitet, äckligt, långt, tråkigt, och allt. Väntar på min frisör att komma hem till Halmstad så han kan göra lite magic magic på mitt hår asså. Kommer få damp och klippa det själv soon, och....... då blir han arg. Så JIMMY, YOU BETTER COME HOME SOON BECAUSE I NEED A FRKN HAIRCUT!!

Trackback
bloglovin