Whitney Port collection

Riktigt längesen jag shoppade, så gick runt en runda efterskolan med Julia eftersom jag är så sööööööööt väään som väntar med henne tills hennes UTV-samtal började (a) Fick med mig en hel del ringar, några till mig och resten till min bäjbi jäni, och ett par fina fjäderörhängen från UR&Penn (25 kr, de sjukt..!). Sedan skulle jag vänta på bussen, så tog en snabb runda in i BIKBOK and guess what... såg en skiiiiitsöt klänning hängandes längst upp, men dock så hade inte kollektionen släppts än, utan fick vänta till 18.00 så stack hem käka och så, sen drog jag och Sandra in till stan igen och köpte en SKITROLIG sak HAHAHAHAHAHA... och stack ut från BIKBOK glada med två kassar från Whitney Ports collection + kassar i påsen! :D So happy.. so poor.. men vi är kära.

Trackback
bloglovin