Have it your way


Bilder från söndagen då jag och de tre musketörerna var ute på BK och käkade.
Efter att ha varit sjuk i en vecka, så har jag halkat efter lite - om man räknar bort de inlämningarna jag glömde göra förra veckan. Shame on me! Får ta igen det nu i veckan, börjar 12 imorgon så det känns... skönt. Har varit så sjukt trött dessa två dagar :( Y kommer kanske imorgon och senare på dagen så ska jag utföra en liten makeover på Binhladen till a photosession. OOOOOOCH dagen därpå alltså TORSDAG så ska jag göra en hårmakeover på min fina modell Lien ^__^ OM DU LÄSER DETTA, ÄR DET EN EXTRA PÅMINNELSE!! IMORGON, 8.15! GREAT OKEJ!!!!
Är så jävla avundsjuk på Anna, hon åker till vietnam nästa vecka och stannar där i 2 hela veckor. Så sjukt roligt hon kommer ha det, önska jag kunde följa med och shoppa och festa med henne men... HAN DÄRA JOHN BAUER HÅLLER KVAR MIG I SVERIGE! Fuck it. Men ajaaa.... får hoppas hon kommer hem med något till mig, typ lite värme hade vart nice, its freezingggggggggg brrr
Nu ska jag fortsätta med min träning, jag vet.. jag e lite tjockis av mig, 30 min - vilar - 30 min..

Trackback
bloglovin