Studio bilder




Några bilder som jag tog i Vietnam, är rätt så nöjd.. kunde blivit värre haha. Sminkningen och stylingen är av mig, smycken och kläder är också mina. Det enda jag lånade från studion - var fotografens tid haha! :) Fick 22 foton i både ett album och i en skiva - för endast... 250 svenska kr :D All redigering gjorde fotografen, så klaga inte på mig för att jag har "photoshoppat sönder" bilderna för 1. Jag har inte ens photoshop, 2. Om jag hade, hade det ändå inte behövt redigera mer än han redan gjort HAHAHAHAH. Jag sa till fotografen att jag ville ha söta och skojiga bilder, och inte ville vara sexig och göra poser - sa också jag ville ha enkla bakgrunder, och även om det skulle vara helt vitt hade det varit greeat. ^^

Ska hoppa in i duschen, klippa mig (lite makeover behövs fan, jeffla äckliga lugg som har hamnat som en mittenbena typ -.-) och sedan dra till mina kusiner och deras kompisar, klippning resten av förmiddagen fram mot kvällen, sedan begeer jag till min koreanska bffffff gal för lite lööördagsmyyyyys!

Trackback
bloglovin