T i r e d

Sov jävligt bra idag, sov ända fram till halv 2. Har fått vakna upp så jävla tidigt dessa dagar p.g.a skola och samtal som väcker en mitt i natten -.- Jag är så jävla glad att jag alltid går upp när klockan ringer nu inför skolan, förr snooza jag bara och somnar om men när det ringer så väntar jag 2 sekunder sen går upp direkt :D Eller.. öppnar tvn, tittar 5 min så ögonen piggna och SEN går in te toan. Me so happyyy, känner mig så stor hahaha... sån vuxen går upp tidigt på morgnarna (aa)
Har smyckat hela helgen, och hållt på med hår ofc... i min dagliga rutin så innehåller alltid ngt med klippa/färga/styla - men sånt är bara skitroligt!! Love it ♥ Vissa tröttnar på hålla på med hår och sånt, men jag tycker det blir roligare och roligare för varje gång ^___^ n3wb13

(Bild på mig utan concealer, foundation, BBcream eller puder eller ngt alls, bara runt ögonen - tired much? haha)

Trackback
bloglovin